Webshop Live Chat

Jeg synes, at mit internet er blevet så langsomt her i de sidste uger. Når jeg tjekker hastigheden, kan jeg da også se, at den ligger på 15 – 20% mindre, end de lover i min kontrakt. Det er ikke godt. Men jeg tænker, at det har noget at gøre med, at der er overbelastning på nettet. Alle er jo tvunget til at blive hjemme. Og mange bruger deres tid uproduktivt ved at surfe rundt på nettet. De downloader film og den slags. I stedet for at foretage sig noget fornuftigt uden om nettet.

Live Chat pasning

Det irriterer mig, fordi jeg sidder faktisk i en stor webshops kundeservice, og varetager deres Live Chat. Og det er noget, som skal virke. Ellers mister vi kunder. Og vi har meget travlt i disse dage. Jeg kan faktisk se, at vi har 15 i køen lige nu. Det kan være lidt stressende. Vi vil jo gerne give dem, som venter på at få svar på deres spørgsmål, de rigtige svar. Men når vi har et internet, der er langsomt og 15 i køen, så er der altså stress på. Sådan har jeg det i det mindste.

Vildt de seneste uger

Normalt kan vi svare på chatten i fred og ro. Men i de sidste uger er det gået helt amok. Ok, folk sidder så ikke og streamer hele tiden. De køber også ind. Det er jo fint for forretningen. Men hvor længe holder det. De har jo talt om at åbne op igen. Godt nok langsomt og i forskellige etaper. Men kunne de ikke lige sørge for at åbne flere butikker. Det har de jo allerede gjort i andre lande. Og det ville være ret fedt med et pusterum her. Vi har jo ikke haft en eneste fridag i flere uger nu. Selvom vi arbejder hjemmefra, så har der ikke været ret meget tid til en selv.

Disclaimer
Categorized: Generelt

Comments are closed.